wtorek, 21 września 2010

Mądrości

No ale mądrości, w same sedno ....

Dlaczego w rozpaczliwym pośpiechu dążymy do sukcesów, i to w tak beznadziejnych przedsięwzięciach? Jeśli człowiek nie dotrzymuje kroku swym towarzyszom, to zapewne dlatego, że słyszy innego dobosza. Pozwólmy mu iść w takt muzyki, która słyszy, niezależnie od jej rytmu czy mocy.
H.D.Thoreau
......
Jak długo wytrzymam to wszystko. Nie wiem. Już nie mam sił, nerwy mi puszczają. Mam dosyć. W czym znaleźć siłę. Taka pustka.
Męczy mnie wszystko. Przytłacza. Jak można dać się tak manipulować przez tyle lat? Jak być ślepym przez tyle lat?
Nie mam nic, jestem nikim. I nie pomogą książki, kursy. Do dupy z tym. Co z moją miłością? Co z jego miłością? Wyrachowanie może. Nie zauważyłam przez tyle lat.
Co z moją pracą, byciem KIMŚ? Co ja potrafię? Na czym się znam? W czym jestem specjalistą?
Nic mnie nie cieszy, ani mąż, ani dzieci, ani dom, ani też praca. Mąż - od którego dowiedziałam się, że życie ze mną jest koszmarem. Fajnie 11 lat w związku. Dzieci - które, mam ...Dom - 250metrów sprzątania. Praca-bycie byle jakim, hucznie zwał specjalistą.
Może psychiatra...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz